tisdag 26 maj 2009

Seminarhouse 1, mitt rum och uni

Här kommer lite bilder jag borde tagit för länge sedan. Det har tagit emot att ta kort på rummet lite för jag bor med en gris, vilket ni snart kommer att få se. Men eftersom hon åker efter mig hade jag inte mycket annat till val än att få med hennes grisighet på bilderna. Så det blir ingen förskönad bild av verkligheten.

Här parkerar jag min cykel när jag är hemma:









Välkommen in:






Här är loungen. Där har jag inte varit så mycket, men vissa var där mest hela tiden:


Terassen utanför:



Köket på övervåningen:



Så hrä ser det ut när man kommer in på mitt rum:



Min futon:



Mitt skrivbord:



Här har jag medvetet tagit kort på enbart min halva av rummet:

Det här är anledningen (inte mitt skräp):






Här parkerar jag min cykel när jag är i skolan:

Den hrä planen gick jag över varje morgon. Här brukade folk spela spökboll, basket, baseball osv:



På vägen mot morgonlektionerna:

Dålog bil åp CIE, center for international education. Där inne hölls alla utbyterstudenternas lektioner:

Här ser ni loungen, där har jag spenderat många timmar mellan lektionerna:



Mot restaurangen:




Det är lite synd att jag åkte till Kansai Gaidai i sista minuten för att ta en masa panikbilder. För det blir itne så mycket människor på bilderna då.
Tycker det är lite roligt, precis när jag har lagt upp bilder på vårat grisiga rum, börjar min rumskamrat att städa. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Inga kommentarer: