torsdag 21 maj 2009

Bowling. puriko och en bar

Igår var en väldigt tråkig dag... även om skolan är inställd, så är det många som har fått hemtentor istället, vilket innebär att ingen har tid att leka med mig =(

Fast kvällen var helt ok, för då bowlade vi. Jag var helt säker på att jag skulle vinna, men jag vann inte en enda runda. Efteråt var det dags för puriko. Här är två av bilderna:




Shiho som är med på bilden har varit utbytesstudent på Örebro Universitet i två terminer och har precis kommt tillbaka från Sverige.

Efter bowlingen gick vi till en lite bar som ligger alldeles i närheten där jag bor. Det är ett jättemysigt litet ställe.



Posar för kameran:



Mitchel skålade sönder mitt glas:


Här är en bild från i tisdags, då vi åt på ett av mina favoritställen. Det är väldigt billigt, för portionerna är jättestora. Tror inte jag har orkat äta upp precis alltidng en enda gång. Vi går hit ungefär en gång i veckan:



Idag funderar jag över om jag ska åka till Osaka. För jag tror jag vet vad jag vill klä ut mig till på halloween och dräkten finns att köpa i Osaka. (ja, jag är medveten om att det är ett halvår kvar) . Men jag är lite paranoid över svininfluensan, det är 130 smittade i Osaka och Kobe sist jag kollade. Men o andra sidan är itne 130 så många med tanke på alla miljoner som bor där.

Jaja, nu ska jag fundera lite till... känner mig nämligen ganska lat idag.

Inga kommentarer: