måndag 27 april 2009

...

Var ett tag sen jag skrev nu men det känns inte som det hänt så mycket på den senaste tiden. Jag fyllde år förrförra veckan tror ja de va, det firades med middag och karaoke :) Sen dan efter var vi bjudna på fest ihos en tjej i Osaka, och efter det hittade vi ett ställde med live reggaemusik, som vi stannade på tills de första morgontågen hem (finns ingen nattrafik med tågen här).

Helgen som varit var ganska trist. På fredag åkte vi till Osaka och åt, sen hängde vi ett tag vid Osaka castle park. Lördagen ösregenade det på så det blev till att shoppa i Osaka, och sen var jag helt slut och kollade bara på film på kvällen. Vilket egentligen känns skittrist, för det är inte så många helger kvar tills jag åker hem.

I fredags skulle vi spela upp sketcher som vi skrivit i grupper på japanska lektionen, så här kommer lite bilder på min japanskaklass :)













På fredag åker jag till Tokyo med Quang :D Ser verkligen fram emot det, då det varit ganska händelselöst den senaste tiden... Ser inte fram emot att komma hem från tokyo, för då är det bara tre veckor kvar :(

Inga kommentarer: